Görev Yönetim Sistemi

Kurumunuzda yürütülen projeleri yönetmek için Fabreka Görev Yönetim Sistemi aracını kullanabilirsiniz. En güncel teknolojilerle geliştirilen Görev Yönetim Sistemi kullanıcılarına oldukça gelişmiş kullanıcı deneyimi sunmaktadır. Standart ekran yapısı ve zengin görsel özellikleri ile kolaylıkla öğrenilebilir bir tasarıma sahiptir.

Firma yöneticisi olarak yeni müşteri ekleyebilir, tanımladığınız görevleri kolaylıkla bu müşterilerle eşleştirebilirsiniz. Standart görevler dışında "Genel Müdür ziyareti" veya "haftalık değerlendirme toplantısı" gibi özel işlerinizi de ekleyip sorumlularını belirleyebilirsiniz.

Görev Yönetim Sistemi ile işlerinizi asla unutmazsınız. Yaklaşmakta olan görevleri listelerden görüntüleyebilir, otomatik olarak gönderilen hatırlatıcı e-postalar yoluyla öğrenebilir ve gerekli önlemleri alabilirsiniz.

Listeler üzerinde sütun yerleri değiştirme, sıralama, gruplama, filtreleme fonksiyonları ile verilerinizi dilediğiniz gibi görüntüleyebilirsiniz.

İşlem tarihlerini topluca öteleyebilir veya geri alabilirsiniz. İşlem durumlarını gantt şeması üzerinde grafiksel olarak izleyebilir, veya takvim görünümü üzerinden takip edebilirsiniz.

Verilerinizi istediğiniz an PDF, resim, Excel, word gibi formatlara dönüştürüp kendi bilgisayarınıza kaydedebilir, bunlar üzerinde dilediğiniz raporları hazırlayabilirsiniz.

Firmanızın kritik bilgilerini yönetici panelinden grafikler yardımıyla görüntüleyebilir, gerekli tedbirleri alabilirsiniz. Firma personeliniz, diğer kullanıcıları etkilemeden, Görev Yönetim Sistemini dilediği temalarla kullanabilir.